Kedves Ügyfelünk!
A Magyar Posta 2019 július 1-től bevezette a levélszolgáltatásokhoz kapcsolódó, jelenleg papíralapon zajló
adatcsere, elektronikus csatornán való
megvalósítását.
A postai technológiaváltásból adódó előnyöket akkor
tudják a legoptimálisabban kihasználni, amennyiben a leveleik feladása
elektronikus feladójegyzék kíséretében történik, továbbá a
kézbesítéshez kapcsolódó információkat elektronikusan is képesek fogadni.
2019 júliusától árban és technológiában is megkülönböztetik a
papíralapú, illetve az elektronikus feladójegyzékkel feladott könyvelt
levélküldeményeket. 2019 harmadik negyedévétől
pedig elérhetővé teszik a papíralapú tértivevény korszerű és
új igénybevételi formáját, az elektronikus csatornán megküldött kézbesítési
igazolást is.
Amennyiben Önnek illetve cégének saját dijhitel szerződése van és az elektronikus postakönyv vezetése után kedvezmény jár Önnek, mi abban is partnerei vagyunk. Vezetjük postakönyvét, létrehozzuk az elektronikus postakönyvet és a postára küldve Ön zökkenőmentesen megkapja kedvezményét a Magyar Postától.
Kedvezmény-szerződés nélkül is érdemes elektronikus postakönyvvel feladni küldeményeit, mert papír alapú feladójegyzékkel feladott tértivevényes küldeményeinek feladási díja 50-Ft-al többe kerül, mint az e-feladójegyzékkel feladott küldemények díja.
Telefon: 36-1-4390061
email: box@mailbox694.hu